close

Creep -Ember Island

https://www.youtube.com/watch?v=Uws8KdoDJs8

When you were here before
當你以前在這裡
Couldn't look you in the eye
無法把你盡收眼底
You're just like an angel
你就像一個天使

Your skin makes me cry
你的肌膚弄哭了我
You float like a feather
你飄動得像支羽毛
In a beautiful world
用一種美麗的言語
I wish I was special
我期望我以前很特別
You're so very special
因你是如此的特別

But I'm a creep
但我是一個怪胎

I'm a weirdo
我是一個怪胎
What the hell am I doing here?
我到底在這裡做什麼
I don't belong here
我並不屬於這裡

I don't care if it hurts
我不在乎是否會受傷
I wanna have control
我想要可以控制
I want a perfect body
我想要一個完美的身體
I want a perfect soul
我想要一個完美的靈魂

I want you to notice
我想要你注意
When I'm not around
當我不在你的身邊
I wish I was special
我希望我是特別的
You're so very special
你是如此的特別

She's running out again
她又逃跑了
And, And she run
然後,然後她跑走
She run run run run
她跑呀跑呀跑
She run
她跑

But I'm a creep
但我是一個怪胎

I'm a weirdo
我是一個怪胎
What the hell am I doing here?
我到底在這做什麼
I don't belong here
我不屬於這裡
I don't belong here
我不屬於這裡

這一首相信大家都不陌生

電台司令早在1993就發行了這首creep

https://youtu.be/XFkzRNyygfk

但標題之所以會打上 Ember Island 是因為很歡他們所帶來的新感受

比原版的感覺更深受我喜歡

輕電音的感覺更憂鬱一些

但卻很適合用來放鬆心情

讀書或是早晨都很適合

前陣子準備學測時就是靠這首歌來陪我過每一個無聊又枯燥的日子的哈哈哈~

 

 

arrow
arrow

    噹噹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()